TEL: +45 60 13 01 93
Traditional but new
Founded on the ambition of changing the business and quality of market research as we know it by combining advanced statistics and modern technology.
We try not to label our selves, but when we occasionally has to, we tend to place us in between traditional quantitative market research and modern digital analysis.
Meticulous research
Research is all about asking the right questions and getting accurate data. This is why we virtue the craft behind collecting and preparing data before any analysis. We put much effort into the development of a perfect questionnaire and in creating a robust foundation for analysis. Only when we trust that the data is sufficient can we interpret, conclude and recommend. So many gets this wrong and jump to conclusions. But in the world of data accuracy matters.

Press
Markedsføring.dk den 21. februar 2020
Ungt bureau i hastig vækst: Vi har ramt en nerve i markedet
Markedsanalysebureauet It’s a Fact, der blev etableret i 2016, kom ud af 2019 med markant vækst på toplinjen og sorte tal på bundlinjen.
Bureauet, der kan skrive virksomheder som Pandora, B&O og Red Barnet på kundelisten, voksede kraftigt fra 2018 til 2019, hvilket fremgår af bureauets netop offentliggjorte årsregnskab.
Markedsføring.dk den 16. november 2018
Machinelearning fortæller hvad. Du vil også vide hvorfor
Machine learning bruges ofte til at forudsige adfærd eller begivenheder ved at genkende mønstre fra historiske data, og begrebets uendelige muligheder forgyldes i øjeblikket. Mens der tales meget omkring machine learning, tales der mindre om det egentlige formål.
Markedsføring.dk den 14. november 2018
Hvad er forskellen på AI, Machine- og Deep learning?
AI. Artificial intelligence. Robotter og maskiner som modsat NI – Normal Intelligence- er artifical, altså kunstig. Og kan reagere næsten som var det menneskelig intelligens på de ”ordrer” eller algoritmer, de er programmeret til. AI nævnes ofte i forbindelse med machine learning og deep learning. Men hvad er forskellen? Den bedste måde at differentiere de tre begreber på, er at se dem som én samlet enhed.
Markedsføring.dk den 14. maj 2018
Big Data skaber forretning
Træerne vokser ikke ind i himlen. Derfor bruger Sadolin & Albæk Big Data. "Vi mærker en stigende professionalisering af branchen og en konstant efterspørgsel fra alle stakeholdere på dokumentation til at bakke alle anbefalinger og beslutninger op," siger Kirstine Sand partner og direktør i Sadolin & Albæk Udlejning.